Radosnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku 2025 życzy społeczność ZSO w Łasku-Kolumnie
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Stołówka

Koszt obiadów w m-cu Grudniu 2024 r. wynosi:

- dla ucznia - 75,00 zł /dni 15 x 5,00 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

- dla pracownika 142,50 zł /dni 15 x 9,50 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

 

Płatność za obiady

Prosimy o uregulowanie płatności za obiady
w miesiącu Grudniu do dnia 10.12.2024  r. na rachunek bankowy nr
98 1240 3288 1111 0011 0148 0209 

Dziękujemy za terminowe wpłaty

 

Koszt obiadów w m-cu Listopadzie 2024 r. wynosi:

- dla ucznia - 95,00 zł /dni 19 x 5,00 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

- dla pracownika 180,50 zł /dni 19 x 9,50 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

 

Płatność za obiady

Prosimy o uregulowanie płatności za obiady
w miesiącu Listopadzie do dnia 10.11.2024  r. na rachunek bankowy nr
98 1240 3288 1111 0011 0148 0209 

Dziękujemy za terminowe wpłaty

 

Koszt obiadów w m-cu Październiku 2024 r. wynosi:

- dla ucznia - 110,00 zł /dni 22 x 5,00 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

- dla pracownika 209,00 zł/dni 22 x 9,50 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

 

Płatność za obiady

Prosimy o uregulowanie płatności za obiady w miesiącu Październiku do dnia 10.10.2024  r. na rachunek bankowy nr 98 1240 3288 1111 0011 0148 0209 

Dziękujemy za terminowe wpłaty

 

Koszt obiadów w m-cu wrześniu 2024 r. wynosi:

- dla ucznia - 90,00 zł /dni 18 x 5,00 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

- dla pracownika 171,00 zł /dni 18 x 9,50 zł – stawka obiadu 2 – daniowego/

 

Prosimy o uregulowanie płatności za obiady w miesiącu wrześniu do dnia 16.09.2024  r.

na rachunek bankowy nr 98 1240 3288 1111 0011 0148 0209 

Dziękujemy za terminowe wpłaty

ORGANIZACJA WYDAWANIA OBIADÓW 2024/2025

/obowiązuje od 1 września 2024r./

10:35-10:55

Klasy P2a, P2b, P3a, P4b

11:05-11:20

Klasy P1a,P1b, P3b

11:30-11:55

Klasy P4a, P5a,P5b, P5c, P6a, P6b

12:35-12:55

Klasy P7, P8, LO

 

 

/Harmonogram wydawania obiadów może ulegać zmianom w związku z organizacją pracy szkoły/

 

  1. Wysokość opłaty i termin ich dokonania na konkretny miesiąc, intendent podaje do wiadomości z kilkudniowym wyprzedzeniem. Informacja umieszczana jest na tablicy ogłoszeń przy stołówce szkolne i na stronie internetowej szkoły:  www.kolumnazso.pl
  2. Miesięczną odpłatność za obiady należy wpłacać z góry do 10-tego dnia każdego miesiąca (we wrześniu do 16-tego)
    na konto Bank PEKAO S.A. 98 124032881111001101480209 w tytule: imię i nazwisko ucznia, klasa oraz opłata za obiady + miesiąc + rok.
  3. Osoby niewpłacające należności za obiady w w/w terminach lub niestosujące się do zasad określonych w statucie szkoły oraz regulaminie stołówki szkolnej zostaną pozbawione możliwości korzystania  ze stołówki szkolnej.
  4. W przypadku niewykorzystania posiłku powstałego wskutek zbyt późnego powiadomienia o nieobecności dziecka przygotowany posiłek zostaje wydany innemu dziecku wyznaczonemu przez pedagoga szkolnego lub dzieciom przebywającym w świetlicy szkolnej.
  5. Odpisów za niewykorzystane posiłki w danym miesiącu dokonuje się w następnym miesiącu rozliczeniowym, jeśli zostały spełnione poniższe warunki:
    w przypadku planowej nieobecności dziecka w szkole należy zgłosić ten fakt przynajmniej dwa dni wcześniej (osobiście lub telefoniczniew;
    przypadku nieplanowanej nieobecności ucznia w szkole należy zgłosić ten fakt (osobiście lub telefonicznie) najpóźniej do godziny 800 danego dnia.W przypadku braku zgłoszenia nieobecności dziecka w w/w terminach, pieniądze za posiłek nie będą zwrócone.
  6. Rezygnacja z obiadów na następny miesiąc musi być zgłoszona pisemnie u intendenta do końca bieżącego miesiąca, w przeciwnym razie wystąpi konieczność dokonania opłaty za kolejny miesiąc.
  7. Informacje o aktualnym jadłospisie wywieszane są na tablicy ogłoszeń przy stołówce szkolnej i na stronie internetowej szkoły www.kolumnazso.pl.
  8. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych znajduje się na stronie www.kolumnazso.pl i jest dostępna w sekretariacie szkoły.

  KONTAKT

intendent: tel. 43 675 - 46 - 21, e-mail: intendent@kolumnazso.pl

Data dodania: 2021-05-03 14:35:57
Data edycji: 2024-12-02 15:15:04
Ilość wyświetleń: 15475

„Wiedza jest jedyną rzeczą, która wzbogaca,
a której nikt nikomu nie może odebrać”

Ignacy Jan Paderewski

Partnerzy

Godło
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej