Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

Szkoła Podstawowa nr 4 Zespole Szkół Ogólnokształcących im. ignacego Jana Paderewskiego w Łasku – Kolumnie otrzymała dotację na zakup książek do biblioteki szkolnej z Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa

 

Miło nam poinformować, że nasza szkoła  uzyskała dotację z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu nowości wydawniczych oraz elementów wyposażenia do biblioteki szkolnej w ramach realizacji Priorytetu 3  „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025”.

Program jest realizowany przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, przy zaangażowaniu Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i Narodowego Centrum Kultury, oraz we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki jako Operatora Priorytetu 3.

Nasza szkoła uzyskała dotację w łącznej wysokości 12 000 zł , która zostanie przeznaczona na zakup nowych książek oraz uzupełnienie zestawu lektur o nowe pozycje dodane do kanonu lektur. Część środków będzie  przeznaczona na wyposażenie biblioteki w laptop.

Bardzo prosimy dzieci, młodzież, nauczycieli i rodziców o zgłaszanie tytułów książek, które powinny znaleźć się w naszej bibliotece szkolnej. Propozycje można składać drogą mailową na adres: biblioteka@kolumnazso.pl, za pomocą e-dziennika do pani Anny Ozgi - nauczyciela bibliotekarza lub bezpośrednio do biblioteki szkolnej. Na informacje czekamy do dnia 20.05.2022 r.

 

 

Data dodania: 0000-00-00 00:00:00
Data edycji: 2022-05-27 14:35:14
Ilość wyświetleń: 370

„Wiedza jest jedyną rzeczą, która wzbogaca,
a której nikt nikomu nie może odebrać”

Ignacy Jan Paderewski

Partnerzy

Godło
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej